زیر نویس فیلم های زبان اصلی

زیر نویس فارسی فیلم ها ، تریلر فیلم ها ، نقد و بررسی

زیر نویس فارسی فیلم ها ، تریلر فیلم ها ، نقد و بررسی

گروه Sub Movie تلاش دارد تا با زیر نویس های خود مشکل شما را برای دیدن فیلم های زبان اصلی حل کند.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جزئیات سریال هانیبال(hannibal)+دانلود زیرنویس 3 فصل

نتیجه تصویری برای سریال هانیبالنتیجه تصویری برای سریال هانیبالنتیجه تصویری برای سریال هانیبال


به مناسبت بازگشت سریال خوش‌ساخت “هانیبال” که بعد از وقفه‌ای طولانی همین پنج‌شنبه گذشته پخش‌اش شروع شد، خوب است تا تمام اطلاعات در مورد فصل سوم این سریال را در یک جا جمع کنیم. اما نگران نباشید، قرار نیست چیزی اسپویل شود!

مهم‌ترین سوال این است که بعد از فاینال فصل قبل، چه کسی زنده مانده است؟

با کمال تاسف، برای اینکه بدانید چه بلایی سر کاراکترهای فصل قبل آمده و اوضاع‌شان چگونه است، باید کمی صبر کنید. چون قرار است فصل سوم با به تصویر کشیدن زندگی دکتر بدلیا دی‌موریر (روانشناس هانیبال لکتر) و هانیبال در یک ایتالیای زیبا اما ترسناک آغاز شود. البته از آنجایی که احتمالا همه تیزرهای فصل سوم و یا عکس‌ها را دیده‌اند، باید متوجه شده باشید که تقریبا همه کاراکترها به جز ابیگیل (که آن هم هنوز دقیقا مشخص نیست) زنده هستند. از جک (لارنس فیشبرن) گرفته تا آلانا بلوم که از شیشه به بیرون پرت شد. البته ویل گراهام هم قرار است برای اولین بار در اپیزود دوم فصل سه ظاهر شود.

فصل سوم کاملا با دو فصل قبلی فرق دارد

برعکس فصل‌های اول و دوم که تقریبا هر هفته با یک مورد قتل عجیب و غریب سر و کار داشتیم، در چند قسمت اول فصل سوم، خبری از بازی‌های موش و گربه‌ای اف‌بی‌آی نیست. این چند قسمت مشخصا به کاراکترها و روابط آنها می‌پردازد و قرار است بخش‌های مهم داستان کتاب‌های “هانیبال” و “هانبیال برمی‌خیزد” را تحت تاثیر قرار بدهد. شش اپیزود آخر نیز داستان‌های کتاب “اژدهای سرخ” را دنبال می‌کند.

نقش بدلیا بیشتر و حضور جک کمتر می‌شود

جیلیان اندرسون که نقش دکتر بدلیا موریر را بازی می‌کند، یکی از بازیگران ثابت فصل سوم است که در نوع خودش اتفاق بی‌نظیری است. با وجود اینکه سریال رابطه‌ی هانیبال و بدلیا را موشکافانه‌تر بررسی خواهد کرد اما اندرسون قرار نیست کلاریس استارلینگ باشد.

اما حضور بیشتر بدلیا در سریال نشان‌دهنده‌ی این است که جک و سایر اعضای تیم اف‌بی‌آی فرصت زیادی برای هنرنمایی در سکانس‌ها نخواهند داشت. البته با توجه به اینکه فیشبرن یکی از نقش‌های اصلی سریال “Black-ish” را بر عهده دارد، طبیعی است که کمتر او را در این فصل “هانیبال” ببینیم.

چهره‌های جدید در راه‌اند

بازیگران جدیدی قرار است در فصل سوم سریال حضور پیدا کنند. جو اندرسون قرار است به جای مایکل پیت، نقش میسون ورجر را بر عهده بگیرد. اگر یادتان باشد ورجر را آخرین بار در حال خوردن صورت خودش دیدیم. نینا آریندا در نقش مالی فاستر یعنی همسر ویل گراهام و تائو اکاموتو در قالب چیوه ظاهر می‌شود.

اما شاید مهم‌ترین چهره‌ی اضافه شده به لیست بازیگران فصل جدید سریال، ریچارد آرمیتاژ (سه‌گانه‌ی هابیت) باشد که قرار است نقش دکتر فرانسیس دولارهاید را داشته باشد. دولارهاید قرار است به نوعی میسون ورجر فصل سوم باشد و طبق گفته‌ی برایان فولر سازنده‌ی سریال: “دولارهاید چیز منحصر به فردی را به رابطه‌ی ویل و هانیبال اضافه می‌کند. در نگاه ویل گراهام، دولارهاید، هانیبالی است که می‌شود نجاتش داد و از نگاه هانیبال، ویل گراهامی است که هنوز امکان فاسد شدنش وجود دارد”.

نتیجه تصویری برای سریال هانیبالنتیجه تصویری برای سریال هانیبال

نتیجه تصویری برای سریال هانیبالنتیجه تصویری برای سریال هانیبال

نتیجه تصویری برای سریال هانیبالنتیجه تصویری برای سریال هانیبال

زیرنویس فصل اول

دانلود

زیرنویس فصل دوم 

دانلود

زیرنویس فصل سوم

دانلود



  • Sub .Movie

نظرات  (۱)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال هانیبال Hannibal با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال هانیبال کیفیت 720p BluRay نسخه کامل

    قسمت سیزدهم (آخر) فصل سوم اضافه شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی