زیر نویس فیلم های زبان اصلی

زیر نویس فارسی فیلم ها ، تریلر فیلم ها ، نقد و بررسی

زیر نویس فارسی فیلم ها ، تریلر فیلم ها ، نقد و بررسی

گروه Sub Movie تلاش دارد تا با زیر نویس های خود مشکل شما را برای دیدن فیلم های زبان اصلی حل کند.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جزئیات سریال فلش(flash)+دانلود زیرنویس فصل یک و فصل دو

زیر نویس قسمت پونزده از فصل دوم اضاف شد!

بری آلن نام جوانی دانشمند است که همگان از او به خاطر دیر رسیدن به قرارهایش انتقاد می‌کنند و وقتی یازده سالش بود یک اتفاقی که به تعبیر خودش غیرممکن یا باورنکردنی بود برای مادرش می‌افتد و وی به قتل می‌رسد. پلیس سنترال سیتی پدر بری آلن را به عنوان مظنون به قتل شناخته و دستگیر می‌کند اما بری آلن که می‌دانست پدرش بی گناه است متخصص بررسی صحنه جرم پلیس می‌شود تا از راز قتل مادرش پرده بردارد. او نزد جو وست یک پلیس سنترال سیتی که دخترش آیرس وست همبازی بری آلن می‌باشد بزرگ می‌شود. در یک روز براثر یک اتفاق یک شتاب دهنده ذرات اتمی در آزمایشگاه استار (STAR) خوب عمل نمی‌کند و منفجر می‌شود و به بری آلن یک صاعقه از آن برخورد می‌کند و DNA وی دچار تغییراتی می‌شود



از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

فلش
TheFLASHl S.jpg
ژانر درام
علمی–تخیلی
اکشن
رمزگونه
سازنده دیوید ناتر
گرگ برلنتی
آندرو کریسبرگ
بازیگران گرانت گاستین
کندیکه پاتون
میشا کالینز
دانیل پانابیکر
جسی ال مارتین
کشور سازنده  ایالات متحده آمریکا
زبان‌ها انگلیسی
تعداد فصل‌ها اتمام فصل اول، فصل دوم در حال پخش
تعداد قسمت‌ها فصل اول ۲۳ قسمت، فصل دوم قسمت14
تولید
مدت ۴۵ دقیقه
تولیدشرکت‌ها تلویزیون برادران وارنر، تلویزیون شرکت دی سی کامیکس
توزیع کننده توزیع‌کننده تلویزیون برادران وارنر
پخش کننده
شبکه اصلی سی‌دابلیو (شبکه تلویزیونی)

فلش (به انگلیسی: The Flash) یک مجموعهٔ تلویزیونی اکشن علمی-تخیلی، تولید شده توسط گرگ برلانتی، با بازیگری گرانت گاستین در نقش فلش و کندیکه پاتون و میشا کالینزودانیل پانابیکر وجسی ال مارتین، از شبکه سی دابلیو در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۴ پخش شد. این مجموعه برنده جایزه برگزیده مردم و نامزد جایزه برگزیده کودکان نیکلودین است. این سریال کراس آور یا همکاری ای با مجموعه‌ای دیگر به نام پیکان (مجموعه تلویزیونی) که از شبکه سی دابلیو پخش می‌شود دارد. مجموعه فلش در سایت معتبر IMDB امتیاز ۸٫۳ را به دست آورده است و طبق آمار گزارش شده اپیزود اول از فصل اول این مجموعه تلویزیونی پر بیننده‌ترین اپیزود در بین اپیزودهای تمام مجموعه‌های تلویزیونی در تاریخ شبکه سی‌دابلیو (شبکه تلویزیونی) تا به امروز بوده است. در فصل اول این سریال شاهد جهان های موازی بودیم یعنی چند دنیای متفاوت که با هم ادامه پیدا میکند و نیز در فصل دوم این جهان موازی پر رنگ تر میشود و این دنیای موازی که همزمان با دنیای بری ادامه پیدا میکند با نام زمین 2 شناخته میشود. به نظر منتقدین سریال فصل اول این مجموعه تلویزیونی بسیار رضایت بخش تمام شده است.

خلاصه داستان

فصل اول

بری آلن نام جوانی دانشمند است که همگان از او به خاطر دیر رسیدن به قرارهایش انتقاد می‌کنند و وقتی یازده سالش بود یک اتفاقی که به تعبیر خودش غیرممکن یا باورنکردنی بود برای مادرش می‌افتد و وی به قتل می‌رسد. پلیس سنترال سیتی پدر بری آلن را به عنوان مظنون به قتل شناخته و دستگیر می‌کند اما بری آلن که می‌دانست پدرش بی گناه است متخصص بررسی صحنه جرم پلیس می‌شود تا از راز قتل مادرش پرده بردارد. او نزد جو وست یک پلیس سنترال سیتی که دخترش آیرس وست همبازی بری آلن می‌باشد بزرگ می‌شود. در یک روز براثر یک اتفاق یک شتاب دهنده ذرات اتمی در آزمایشگاه استار (STAR) خوب عمل نمی‌کند و منفجر می‌شود و به بری آلن یک صاعقه از آن برخورد می‌کند و DNA وی دچار تغییراتی می‌شود، قدرتی عجیب به دست می‌آورد که او را تبدیل به سریع‌ترین انسان روی کره زمین، به نام فلش (شخصیت کمیک) می‌کند و با سه دانشمند به نام‌های دکتر ولز، کیتلین اسنو و سیسکو رامون آشنا می‌شود. در اثر منفجر شدن شتاب دهنده ذرات اتمی صاعقه حاصل از آن به چند انسان دیگر برخورد می‌کند و آن‌ها را تبدیل به ابرانسان می‌کند. در هر اپیزود بری از سرعتش برای متوقف کردن آن‌ها استفاده می‌کند. کم‌کم حقایق درمورد قتل مادر بری آلن برملا می‌شود. دکتر ولز در حقیقت فردی به نام ایبارد ثاون بوده است که در ۳۶۰ سال بعد از دشمنان سر سخت فلش می‌باشد. وی قدرتی مشابه فلش داشته است، به فلش معکوس (به انگلیسی Reverse-Flash، دومین فلش معکوس یا پروفسور زوم در کمیک) معروف است و برای نابود کردن بزرگ‌ترین دشمنش، بری آلن در زمان سفر می‌کند و به دوران کودکی وی می‌رود. بری آلنِ بزرگ‌سال نیز ایبارد ثاون را دنبال می‌کند و کودکی خود را نجات می‌دهد اما ایبارد ثاون عصبانی شده و مادر بری آلن را به قتل می‌رساند، اما متأسفانه قدرتش به طور ناگهانی از بین رفته و دیگر توانایی بازگشت به زمان خود را ندارد پس به ناچار باید برای بازگشت از سرعت فلش استفاده کند بنابراین دکتر ولز واقعی را به قتل می‌رساند و با دستگاهی که از آینده همراه خود آورده است خود را شبیه دکتر ولز کرده و به عنوان دکتر ولز معرفی می‌کند. در پایان فصل اول بری فرصتی پیدا می‌کند و با استفاده از سرعتش به زمان گذشته یعنی زمان مرگ مادر خود می‌رود اما در زمان گذشته بری آلن دیگری که بچگی خود را نجات می‌دهد علامت داده که بری زمان حال مادر خود را نجات ندهد، بری آلن دوباره به آینده برای مبارزه کردن با ایبارد ثاون و متوقف کردن او برمیگردد و سرانجام ایبارد ثاون بر اثر خودکشی کردن ادی ثاون (یه کاراگاه پلیس سنترال سیتی و معشوقه آیرس در گذشته و هم چنین جد ایبارد ثاون)، از هستی محو می‌شود اما دنیا در خطر نابود شدن و فرو رفتن در سیاه چاله‌ای به نام تکینگی قرار می‌گیرد و این بری آلن است که باید دنیا را نجات دهد و ... .

فصل دوم

بری آلن بعد از نجات زمین و مرگ دنی و رانی از بودن به عنوان فلش کناره می رود ولی بعد از اتفاقاتی و باز شدن چند دریچه به زمین شماره 2 و وارد شدن ابر انسان ها از آن زمین به زمین شماره 1 بری گروهش را بازسازی میکند و ... .

زیر نویس فصل یک کامل:

دانلود

زرنویس فصل دو قسمت یک:

دانلود

زیر نویس فصل دو قسمت دو:

دانلود

زیر نویس فصل دو قسمت سه: 

دانلود

 زیر نویس فصل دو قسمت چهار:

دریافت

زیر نویس فصل دو قسمت پنج:

دانلود

زیرنویس  فصل دو قسمت شش:

دانلود

زیرنویس فصل دو قسمت هفت:

دانلود

زیرنویس فصل دو قسمت هشت:

دانلود

زیرنویس فصل دو قسمت نه:

دانلود

زیرنویس فصل دو قسمت ده:

دانلود

زیر نویس فصل دو قسمت یازده:

دانلود

زیرنویس فصل دو قسمت دوازده:

دانلود

زیرنویس فصل دو قسمت سیزده:

دانلود

زیرنویس فصل دو قسمت چهارده:

دانلود

زیرنویس فصل دو قسمت پونزده:

دانلود

  • Sub .Movie

نظرات  (۱)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال فلش The Flash با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    سریال فلش با کیفیت 480p , 720p , 1080p

     قسمت آخر فصل هفتم اضافه شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی